GROSS INSURANCE LLC prepared a charity event dedicated to Children's Day “Hurry to do good!”
As part of this campaign, 25% of the funds raised from the sale of BOLAJONIM insurance policies will be directed to charity for needy children.
2020-06-01GROSS insurance company has been operating since November 2011 under the license of the Ministry of Finance of the Republic of Uzbekistan in all 17 classes of insurance involuntary and compulsory forms. Over the years of its activity, the company has been actively developing and confidently pursuing its goals. The company has gained unique experience and gained a strong confidence in its abilities. Thousands of people and enterprises trust us to protect their interests, which is a confirmation of customers' confidence in our company's reliability.
The company's goal: Providing a range of insurance services for 17 classes of insurance at the level of international standards in order to protect the interests of legal entities and individuals.
Mission of the company: We work to ensure that our clients feel confident in the future and achieve their goals, using the full potential of insurance products
24 hours a day, 7 days a week, 365 days a year our customers get support and quality service through a single phone number 1166 from anywhere in our country.
CALL CENTER OPERATORS:The company adheres to exceptionally high standards of service quality, which is why a specialized group of emergency commissioners was created, consisting of qualified specialists.
Average commissionerA professional medical team consisting of highly qualified specialists with many years of medical experience guarantees the provision of high quality medical services 24/7.
Occupational Medicine Group:As part of this campaign, 25% of the funds raised from the sale of BOLAJONIM insurance policies will be directed to charity for needy children.
2020-06-01According to the results of its activity for 9 months of the current year, GROSS INSURANCE LLC entered the top three leading insurance companies, as well as maintained and strengthened the position of Company No. 1 among private insurers in the national insurance market.
2019-11-14As part of this campaign, 25% of the funds raised from the sale of BOLAJONIM insurance policies will be directed to charity for needy children.
2020-06-01According to the results of its activity for 9 months of the current year, GROSS INSURANCE LLC entered the top three leading insurance companies, as well as maintained and strengthened the position of Company No. 1 among private insurers in the national insurance market.
2019-11-14Download our new mobile app and always have easy and fast access to our customer support service, online insurance policy registration
15:00 dan 17:00 gacha texnik ishlar olib borilishi sababli barcha qo’ng’iroqlar va arizalar 99-858-1166 va 99-313-1166 raqamlari orqali qabul qilinadi
С 01 ноября т.г. внесены некоторые изменения в правила страхования путешествующих, а именно:
1. Добавлены две новые программы для поездок по всему миру, включая ТАИЛАНД.
Покрытие при COVID-19 теперь составляет 45 000 ЕВРО (51 750 USD) или 90 000 ЕВРО (103 500 USD).
2. Добавлена опция "Алкоголь"! При наличии данного пункта в Полисе, мы покроем медицинские расходы даже если застрахованный турист был в нетрезвом состоянии во время страхового события.
При утрате багажа, GROSS INSURANCE оплачивает 10 ЕВРО за каждый килограмм. Объекты, находившегося внутри багажа – не принимаются на страхование.
При повреждении багажа, GROSS INSURANCE платит 40 ЕВРО за единицу багажа, но не более чем за 2 единицы.
При задержке багажа более чем на 6 часов по прилету в страну назначения (за исключением Республики Узбекистан), выплачивается 20 Долларов за 1 (одного) человека.
GROSS INSURANCE не платит если багаж был задержан по прибытию в аэропорт страны/ местности постоянного проживания.
GROSS INSURANCE оплачивает расходы Застрахованного если поездка отменяется в результате:
1. Смерти, внезапного заболевания самого Застрахованного
2. Смерти близкого родственника Застрахованного
3. Повреждения или гибели имущества Застрахованного (кроме транспортного средства)
4. Необходимости личного (самостоятельного) участия Застрахованного в уголовном и/или административном судебном разбирательстве
5. Внезапных неполадок, сбоев, отказа в работе машинных устройств и других непредвиденных обстоятельств, произошедших с авиа или железнодорожным средством
GROSS INSURANCE оплачивает расходы Застрахованного если поездка отменяется в результате:
1. Выявления COVID-19 у Застрахованного и его принудительного размещения в зону карантина или обсервации
2. Смерти, внезапного заболевания самого Застрахованного
3. Смерти близкого родственника Застрахованного
4. Повреждения или гибели имущества Застрахованного (кроме транспортного средства)
5. Необходимости личного (самостоятельного) участия Застрахованного в уголовном и/или административном судебном разбирательстве
6. Внезапных неполадок, сбоев, отказа в работе машинных устройств и других непредвиденных обстоятельств, произошедших с авиа или железнодорожным средством
GROSS INSURANCE возмещает вред, причиненный Застрахованным жизни, здоровью или имуществу третьих лиц (результате неумышленных действий) в рамках лимита установленного в полисе страхования.
Если Застрахованному лицу потребовалась срочная правовая (юридическая) помощь в результате его вовлечения в судебное или внесудебное (административное) разбирательство вследствие:
- причинения вреда здоровью, имуществу, имущественным интересам Застрахованного лица третьими лицами;
- причинения вреда жизни, здоровью или имуществу третьих лиц, повлекших возникновение гражданской ответственности Застрахованного лица GROSS INSURANCE организует предоставление правовой (юридической) помощи и осуществить оплату в рамках лимита
установленного в полисе страхования