Gross Insurance rivojlanishning yangi istiqbollarini ochmoqda

Gross Insurance sug‘urta kompaniyasi O‘zbekistonning sug‘urta bozorida yetakchi mavqeni saqlab qolishda davom etmoqda va ichki hamda jahon bozorlarida moliyaviy ishonchliligini yana bir bor isbotlamoqda. Kompaniya ushbu tadbirni ulkan voqea sifatida nishonladi, u 27-fevral kuni eng yirik xalqaro darajadagi mehmonxonalardan biri, Hilton’da bo‘lib o‘tdi. Uchrashuv davra suhbati shaklida bo‘lib, unda 2020-yil yakunlari sarhisob qilindi va erishilgan natijalar doirasida joriy yilga mo‘ljallangan ulkan rejalar har tomonlama muhokama qilindi.

O‘tgan yil haqiqiy sinovga aylandi, kompaniya to‘g‘ri qurilgan strategiya tufayligina uni muvaffaqiyatli yengib o‘ta oldi. Gross Insurance qisqa vaqt ichida ish uslublarini qayta ko‘rib chiqishga, biznesni rivojlantirishning yangi yo‘nalishlarini sinab ko‘rishga va samarasiz usullardan voz kechishga muvaffaq bo‘ldi.

Bu yil kompaniyaning rejalari buyuk, ulkan qayta qurish ishlari olib borilmoqda va hozirda o‘xshashi bo‘lmagan, yangi mahsulotning bozorga chiqishi rejalashtirilgan.

Gross Insurance mijozlarga innovatsion xizmatlarni joriy etishda so‘zsiz yetakchi hisoblanadi. Xalqaro moliyaviy nashr Global Banking & Finance Review  ma’lumotiga ko‘ra, kompaniya 2020-yilda “O‘zbekistonda onlayn sug‘urta sohasidagi eng yaxshi kompaniya” va “O‘zbekistonning turizm sohasidagi eng yaxshi sug‘urta kompaniyasi” nominatsiyalariga ega bo‘lgani buning isbotidir.

Kompaniya nafaqat ushbu nomlarni saqlab qolishni rejalashtirmoqda, balki ularni sifat jihatdan yangi pog‘onaga ko‘tarishga ham tayyor.

Hisobot davrida 623 ming yangi shartnomalar tuzildi, 49 milliard sug‘urta tovonlari to‘landi va 264 trillion so‘mlik majburiyatlar amalga oshirildi. Gross Insurance kompaniyasi har bir bo‘limning ustuvor vazifalari, yangi tamoyillari va mexanizmlarini batafsil bayon qilgan holda, joriy yil uchun o‘zining jiddiy rejalari bilan o‘rtoqlashdi. Ularning barchasi sug‘urta ishida yangi bosqichga o‘tish va yangi brendni yaratish uchun muhim qadam bo‘ldi.

Kompaniyaning 9 yillik faoliyati davomida yaxshi an’analar paydo bo‘ldi, jumladan, har yili eng yaxshi filial Gross Insurance kompaniyasining ramziy bayrog‘iga sazovor bo‘ladi. Bu yil bayroq Gross Insurance markaziy operatsion filiali direktori Mansur Isroilovga taqdim etildi.

“Biz doimo mijozlar bilan o‘zaro munosabatlarni yanada samarali qilish, sug‘urta polisi bo‘yicha xizmatni qulay, narxlarni esa yanada arzonroq qilish yo‘llarini izlaymiz. ‘Eng yaxshi reklama — bu yuqori sifatli xizmat’ — biz odamlar bilan ishlashning har bir bosqichida, birinchi qo‘ng‘iroqdan tortib, tun-u kun ishlaydigan call-markazimizgacha hamda ekstremal holatlarda yordam ko‘rsatishni tashkil etishda ham ushbu qoidaga amal qilamiz. Shuni alohida ta’kidlashni istardimki, men bu yil ramziy bayrog‘imizni olganimdan mamnunman, bu biz qabul qilgan har bir qarorning to‘g‘ri ekanligidan dalolat. Ayniqsa, bu biz katta o‘zgarishlar bosqichida ekanligimizni va ularning bir qismi ekanligimdan faxrlanishimni ta’kidlamoqchiman”, — deydi Gross Insurance markaziy operatsion filiali direktori Mansur Isroilov.

Bugungi kunda muvaffaqiyatli kompaniya bo‘lishimiz tasodif emas. Bu oldindan rejalashtirilgan strategiya, prinsiplarga rioya qilish va nafaqat yangi tendensiyalarga moslashish, balki ularni o‘zimiz yarata olishimizdir.

Kompaniya mijoz, sherik va xodimlar, ularning professionalligi hamda ishonchi bilan uzviy bog‘liq bo‘lgan o‘ziga xos rivojlanish yo‘lini tanladi.